Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

 

Ο π. Δήμαρχος Αστακού και γιατρός Παναγιώτης Στάϊκος, με επίσημη
 δήλωσή τουαποχωρεί για λόγους υγείας από τη διεκδίκηση 
του δημαρχιακού θώκου. 

Αναλυτικά: 

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΙΚΟΣ: Μια οφειλόμενη ανακοίνωση
     Είναι γνωστό ότι φιλοδοξούσα να ήμουν υποψήφιος Δήμαρχος 
στις  επερχόμενες  εκλογές. Όμως  η  ζωή πολλές φορές μας  
επιφυλάσσει  εκπλήξεις. Έτσι λοιπόν πριν από ενάμισι χρόνο ήμουν ένας 
υγιέστατος άνθρωπος με άριστη φυσική  δραστηριότητα, αφού πέραν της
 σκληρής δουλειάς, αθλούμουν και ήμουν και χειμερινός κολυμβητής.
       Όμως από τον Οκτώβριο του 2012 ξεκίνησε ένας έντονος
 καθημερινός, βασανιστικός  βήχας με   φλέματα, ο οποίος δεν 
υποχωρούσε με τίποτα παρά τις θεραπείες  που έλαβα από Πνευμονολόγους.
    Μετά τις δύο ακτινογραφίες και μία αξονική τομογραφία θώρακα, οι 
οποίες δεν έδειξαν τίποτα, μπήκα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο
 Πατρών, όπου υποβλήθηκα   σε σειρά εργαστηριακών εξετάσεων
 και τελικά σε βρογχοσκόπηση, όπου διαπιστώθηκε  ότι υπήρχε ένα ογκίδιο
 5 χιλιοστών στον βρόγχο του άνω λοβού του αριστερού πνεύμονα, το
 οποίο παρουσίαζε ύποπτα χαρακτηριστικά  για καρκίνο πνεύμονα και (3) 
τρείς Καθηγητές  μου συνέστησαν  να  κάνω εγχείρηση επειγόντως, κατά 
την οποία  κινδύνευσα να πεθάνω, αφού έγιναν δύο σοβαρά Ιατρικά Λάθη,
 από τα οποία αφού επέζησα, εξακολουθώ να έχω  (7) επτά  μήνες μετά 
πολύ δυνατούς πόνους, παρά το γεγονός ότι η βιοψία έδειξε, ότι δεν 
ήταν καρκίνος. Όμως έμαθα  να ζω με τον πόνο..............



      Και ενώ  μετά την  εγχείρηση περιμένοντας  να περάσει ο μετεγχειρητικός
 βήχας  και  τα φλέματα, όχι  μόνο  δεν υποχώρησαν, αλλά  τον τελευταίο 
μήνα  υπάρχει μια ραγδαία επιδείνωση, ως προς τον βήχα, τα φλέματα 
και την δύσπνοια προσπάθειας, με  αποτέλεσμα σήμερα  να είμαι 
πολύ χειρότερα, από την περίοδο  πριν χειρουργηθώ.
      Έτσι λοιπόν  πριν από λίγες ημέρες, αφού δεν είχα καμία βελτίωση με την 
Ιατρική Ομάδα του Πανεπιστημίου Πατρών, αναγκάστηκα να 
επισκεφτώ την Καθηγήτρια Πνευμονολογίας  κυρία Γκράτσιου  
στο Ευγενίδειο, όπου  μετά  από λεπτομερή κλινική εξέταση και 
σπιρομέτρηση, μου συνέστησε  να εισαχθώ στο 
Ευγενίδειοστις 18/3/2014, προκειμένου να υποβληθώ σε 
αξονική τομογραφία θώρακα υψηλής ευκρίνειας, σε ειδικές 
αιματολογικές εξετάσεις, σε αλλεργικά test  και σε ειδικές 
καλλιέργειες πτυέλων για σπάνια μικρόβια  και μύκητες  και 
μετά τα αποτελέσματα να υποβληθώ σε   βρογχοσκόπηση στο 
Νοσοκομείο  Νοσημάτων Θώρακα  σε έναν από τους πιο 
έμπειρους  Βρογχοσκόπους - Πνευμονολόγους.
         Και εάν  και πάλι δεν βρω λύση, έχει επικοινωνήσει ο γιός μου με
 ένα ειδικό κέντρο στην Γερμανία, όπου  θα μεταβώ, παίρνοντας  
όλες τις εξετάσεις μαζί μου. 

      Είχα  λοιπόν  να  επιλέξω μεταξύ της μάχης  των εκλογών και της 
μάχης   για την ζωή μου και έτσι επέλεξα να  μην είμαι 
Υποψήφιος Δήμαρχος,προκειμένου να  δώσω την μάχη  για την ζωή μου. 
Η πολιτική τέλος για  μένα. Πάω σπίτι μου. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.

  Εδώ θέλω  να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου για την εμπιστοσύνη 
και το αγώνα που έκαναν για  μένα  και να τους ευχηθώ καλή επιτυχία σε ότι
 θα  κάνουν.
-Θέλω να ευχαριστήσω  τους  χιλιάδες ψηφοφόρους  για την στήριξη  και 
την αγάπη τους προς το πρόσωπό μου.
-Θέλω επίσης να ζητήσω συγνώμη, εάν άθελά μου στεναχώρησα
 ή προσέβαλα κάποιον.
-Θέλω  να ευχηθώ καλή δύναμη στους υποψήφιους Δημάρχους και 
Συμβούλους, με την  ευχή οι εκλογές να διεξαχθούν, σε κλίμα ευγένειας, 
ευπρέπειας  και  γόνιμου και δημιουργικού διαλόγου.
-Θέλω να ευχηθώ  στην νέα Δημοτική Αρχή ολόψυχα καλή επιτυχία 
 στο δύσκολο έργο της και εάν ζω μέχρι τότε, θα είμαι στην διάθεσή
 της για  κάθε βοήθεια , εφ' όσον μου ζητηθεί.

     

























Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

AIOΛΟΣ ΑΣΤΑΚΟΥ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Αρχείο Ειδήσεων

Από το Blogger.

Powered By BloggerTips.gr

- Copyright © Astakos Voice -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -